reklama

Čo mám povedať?

NAOZAJ nepamätám chvíľu, keď som počula svoje vlastné myšlienky z úst iného človeka a pritom som nevedela čo povedať. Jediné, čo mi prebleslo mysľou bolo, že v každom z nás sú pocity, ktoré majú pre iné oči navždy zostať zahalené rúškom tajomstva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

 Napísané nezmažeš, svoju minulosť nepoprieš a klamať nemožeš. Ospravedlňovať city minulosti nemá význam, pretože dnes sa nedá povedať PREPÁČ zato, čo si cítil včera. Máš sa však vyjadriť! No ty iba pozeráš, mlčíš a až teraz si uvedomuješ, že prvýkrát stojíš na druhom brehu a na tvojom mieste stojí niekto iný. Dnes to nie si ty, kto pochybuje, kto je smutný a kto sa pýta. Tvojou úlohou je vyjadriť sa! Lenže moja odpoveď znie: Čo mám povedať?....tak, aby som neranila ešte viac.

  Každý deň sa s východom slnka rodia nové postoje a s jeho západom tie staré maľujú zore na oblohe.

Monika Kopecká

Monika Kopecká

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som uplne obycajna smrtelnicka, ktora chybuje, ktora rozlisuje dni, kedy zije a kedy iba preziva...a ktora sa snazi radovat sa zo zivota..:o)..som skor pesimista:o)( Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu