reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Kopecká

Monika Kopecká

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som uplne obycajna smrtelnicka, ktora chybuje, ktora rozlisuje dni, kedy zije a kedy iba preziva...a ktora sa snazi radovat sa zo zivota..:o)..som skor pesimista:o)( Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Hi man, what´s up?

Monika Kopecká

Hi man, what´s up?

  • 5. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Čo mám povedať?

Monika Kopecká

Čo mám povedať?

NAOZAJ nepamätám chvíľu, keď som počula svoje vlastné myšlienky z úst iného človeka a pritom som nevedela čo povedať. Jediné, čo mi prebleslo mysľou bolo, že v každom z nás sú pocity, ktoré majú pre iné oči navždy zostať zahalené rúškom tajomstva.

  • 27. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Motýľ

Monika Kopecká

Motýľ

Mať krídľa ako motýľ.....

  • 10. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 419x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu